۴۰ درصد اتومبیل‌های فورد در سال ۲۰۲۰ برقی می‌شوند

به گزارش موبنا، فورد به منظور دستیابی به این هدف بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در ۱۳ خط تولید خودروی برقی سرمایه‌گذاری کرده است و اعلام می‌دارد که این بزرگترین سرمایه‌گذاری در عرصه خودروهای برقی در دوره زمانی ۵ ساله است. مدل‌های جدید محصولات این شرکت آمریکایی به گونه‌ای ساخته می‌شوند که فورد را در …

به گزارش موبنا، فورد به منظور دستیابی به این هدف بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در ۱۳ خط تولید خودروی برقی سرمایه‌گذاری کرده است و اعلام می‌دارد که این بزرگترین سرمایه‌گذاری در عرصه خودروهای برقی در دوره زمانی ۵ ساله است.

مدل‌های جدید محصولات این شرکت آمریکایی به گونه‌ای ساخته می‌شوند که فورد را در رده شرکت‌های کاملا سازگار با محیط زیست قرار می‌دهند و این در حالی است که هم‌اکنون ۱۸ مدل خودروی برقی هم در بازار جهانی عرضه می‌کند.

در بین محصولات جدید فورد می‌توان به دو مدل Fusion Energi و C-Max Energi در سری محصولات پلاگ-این، دو مدل Fusion Hybrid و C-Max Hybrid در سری محصولات هیبریدی، و یک مدل Focus EV در سری محصولات مجهز به باتری الکتریکی اشاره کرد.

شرکت فورد اعلام کرده است که از نسل جدید اتومبیل‌های برقی خود در نمایشگاه بین‌المللی Detroit که ماه آینده برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا