مرگ چهار تهرانی مشکوک به آنفولانزا

به دنبال جان‌باختن ده‌ها نفر از هموطنانمان به سبب ابتلا به بیماری آنفولانزا، امروز مرگ ۴ نفر در بیمارستان‌های تهران به بازپرس کشیک تهران گزارش شد که مشکوک به ابتلا به آنفولانزا بود. به دنبال جانباختن شماری از هموطنانمان در سراسر کشور به سبب ابتلا به آنفولانزا، از زمان آغاز کشیک ویژه قتل امروز تهران …

به دنبال جان‌باختن ده‌ها نفر از هموطنانمان به سبب ابتلا به بیماری آنفولانزا، امروز مرگ ۴ نفر در بیمارستان‌های تهران به بازپرس کشیک تهران گزارش شد که مشکوک به ابتلا به آنفولانزا بود.

به دنبال جانباختن شماری از هموطنانمان در سراسر کشور به سبب ابتلا به آنفولانزا، از زمان آغاز کشیک ویژه قتل امروز تهران یعنی ۸ صبح تا کنون ۴ مورد مرگ مشکوک به آنفولانزا به مدیر روستا بازپرس کشیک گزارش شده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی، از آغازین روزهای کاری امروز ۴ بار تلفن همراه قاضی کشیک به صدا در آمد و از ۴ مرگ مشکوک خبر دادند که گویا به سبب عفونت ریه رخ داده است.

کلانتری‌های ۱۱۲ ابوسعید، ۱۱۶ مولوی، ۱۸۱ عوارضی و ۱۱۰ شهدا کلانتری‌هایی بودند که از مرگ مشکوک به سبب ابتلا به آنفلونزا را از بیمارستان‌های واقع در حوزه استفحاظی خود گزارش دادند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا