وقتی اقتصاد مقاومتی موجب شکست طلاق و اعتیاد می شود

گروه استانی «تیتریک»؛ در نمایشگاهی که می بینید، دانش آموزان مدرسه کار و دانش کرج به ساخت محصولات و تولیدات هنری ایرانی برای مقابله با محصولات وارداتی چینی پرداخته اند تا قدمی اساسی به سمت اقتصاد مقاومتی بردارند. این دانش آموزان که با کمک مربیان خود اقدام به ساخت و برپایی نمایشگاه فوق نموده اند …

گروه استانی «تیتریک»؛ در نمایشگاهی که می بینید، دانش آموزان مدرسه کار و دانش کرج به ساخت محصولات و تولیدات هنری ایرانی برای مقابله با محصولات وارداتی چینی پرداخته اند تا قدمی اساسی به سمت اقتصاد مقاومتی بردارند.

این دانش آموزان که با کمک مربیان خود اقدام به ساخت و برپایی نمایشگاه فوق نموده اند کارهای زیبای هنری منحصر به فردی را تولید کرده و به نمایش گذاشته اند.

کارهای هنری ماندگاری که قرار است به عنوان هدیه و جایزه به دیگر دانش آموزان و معلمان به جای ج استفاده از اجناس بی کیفیت و وارداتی چینی مورد استفاده قرار گیرد.

مسئله جالب توجه این است که کارهای فوق محصول تلاش دانش آموزانی است که با مشکلات طلاق و اعتیاد والدین درگیر بوده و از کل رشته ها زده شده اند و به دلیل اینکه با نمرات پایین نمیتوانند جایی دیگر به تحصیل مشغول شوند ، به سوی رشته های کار و دانش میروند، و اکنون در هنر های دستی با کمترین امکانات کارهای زیبایی را خلق کرده اند.

نوشته های مشابه

این معنی همان اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند کار خوب لزومأ طرح های خیلی بزرگ نمیخواهد بلکه طرح های کوچک هم میتواند مفید و اجرایی باشد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا