ضرورت فضاسازی مناسب در ادارات برای ترویج فرهنگ نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه چهارمحال و بختیاری – حجت‌الاسلام «محمد کریمی» در سومین نشست دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان، با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز، ادارات و تعالی فرهنگی در شانزدهم دی‌ماه، اظهار کرد: تجهیز نمازخانه‎‌ها و نهادینه کردن اذان زنده در ادارات و برگزاری جلسات منظم شورای اقامه …

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه چهارمحال و بختیاری – حجت‌الاسلام «محمد کریمی» در سومین نشست دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان، با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز، ادارات و تعالی فرهنگی در شانزدهم دی‌ماه، اظهار کرد: تجهیز نمازخانه‎‌ها و نهادینه کردن اذان زنده در ادارات و برگزاری جلسات منظم شورای اقامه نماز در ترویج فرهنگ نورانی نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بسیار موثر است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مدیران در مجموعه‌های نمازی، خاطرنشان کرد: فضاسازی مناسب در جهت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نماز اول وقت در ادارات نیز بسیار حائز اهمیت است.

کریمی از برگزاری دوره آموزشی برای رابطین ستاد اقامه نماز جمعه و دبیران ستاد اقامه نماز استان خبر داد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبه هیئت دولت قرار است در همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی مدت زمان ۲۰ دقیقه به نماز اول وقت اختصاص داده شود و همه دبیران ستادهای اقامه نماز در ادارات باید توجه داشته باشند که جلسات شورای اقامه نماز متقارن با نماز اول وقت نباشد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اهمیت نظرخواهی از مخاطبان و کارمندان در زمینه برگزاری نماز و انجام تبلیغات میدانی در زمینه نماز، تصریح کرد: قرار است کتابی با عنوان اخلاق و احکام کارمندی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای تمام کارمندان تهیه شود.

کریمی از دبیران ستادهای اقامه نماز در ادارات خواست برای حضور مدیران و کارشناسان در این ستادها برنامه‌ریزی منسجم داشته باشند.

وی با یادآوری این‌که تلفیق پیام‌های تبریک و تسلیت با احادیث مربوط به نماز می‌تواند در گسترش فرهنگ اقامه نماز موثر باشد، یادآور شد: دبیران و مدیران ستادهای اقامه نماز موظفند از فعالان عرصه نماز تجلیل کنند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا