تمايل دو جريان سياسي به حمايت از لاريجاني

وحيد فياضي ،عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا،گفت:اگرچه آقاي حداد عادل بيشتر منادي وحدت در ميان اصولگرايان است اما وقتي ايشان در کانون توجه قرار گرفته است مي تواند اين تحليل را در ذهن متبادر کند که اصولگرايان به دنبال رياست آقاي حداد عادل در مجلس دهم هستند. …

وحيد فياضي ،عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا،گفت:اگرچه آقاي حداد عادل بيشتر منادي وحدت در ميان اصولگرايان است اما وقتي ايشان در کانون توجه قرار گرفته است مي تواند اين تحليل را در ذهن متبادر کند که اصولگرايان به دنبال رياست آقاي حداد عادل در مجلس دهم هستند.
نماينده مردم محمود آباد در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد:باتوجه به اينکه آقاي حداد عادل به عنوان سخنگوي ائتلاف اصولگرايان انتخاب شده قطعا شان رياست بر مجلس دهم را نيز دارد و اين مساله قابل تصور است.
وي با تاکيد براين مطلب که اصولگرايان در نهايت به ائتلاف خواهند رسيد،اظهار داشت:اکثريت مجلس آينده با اصولگرايان تحول خواه خواهد بود لذا افراطيون در مجلس آينده جايي ندارند و آنها در آخر صف قرار خواهند گرفت.
فياضي درباره حضور لاريجاني در ائتلاف اصولگرايان،خاطرنشان کرد:آقاي لاريجاني هنوز موضع خودشان را مشخص نکرده اند لذا بايد صبر کنيم تا شخص ايشان هم اظهارنظر کنند.
وي گفت:وضعيت آقاي لاريجاني به گونه اي است که هردو جريان سياسي به ايشان تمايل دارند البته آقاي لاريجاني اصولگرايي است که به اصلاح طلبان شباهتي ندارد اما در شرايطي که اين طيف در تنگنا قرار بگيرند تلاش مي کنند از ايشان به نحوي در ادوگاهشان استفاده کنند هرچند که هنوز مشخص نيست آقاي لاريجاني به اين مساله تمايل داشته باشند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا