گوشی جدید ZTE با آلیاژی از جنس بدنه هواپیما

به گزارش موبنا، این سری از گوشی‌های هوشمند چینی ZTE مدل‌های ویژه‌ای از جمله Axon Elite، Axon Lux و Axon Pro را در خود جا داده است که تمامی آنها نمایشگر ۵.۵ اینچی دارند که البته گوشی Axon mini با نمایشگر ۵.۲ اینچی عرضه می‌شود. هم‌اکنون قرار است این خانواده یک عضو جدید با اندازه …

به گزارش موبنا، این سری از گوشی‌های هوشمند چینی ZTE مدل‌های ویژه‌ای از جمله Axon Elite، Axon Lux و Axon Pro را در خود جا داده است که تمامی آنها نمایشگر ۵.۵ اینچی دارند که البته گوشی Axon mini با نمایشگر ۵.۲ اینچی عرضه می‌شود.

هم‌اکنون قرار است این خانواده یک عضو جدید با اندازه بزرگتر را در اختیار بگیرد. گوشی هوشمند جدید این شرکت چینی Axon MAX نام دارد که در آن از نمایشگر ۶.۰ اینچی با کیفیت fullHD AMOLED استفاده شده است.

این گوشی هوشمند بدنه باریک و تخت دارد که طول، عرض و ضخامت دستگاه به قرار زیر اعلام شده است: ۱۶۰، ۸۰ و ۷.۵ میلیمتر.

بدنه گوشی هوشمند جدید از نوعی آلیاژ آلومینیوم-تیتانیوم ساخته شده است که این آلیاژ در بدنه هواپیما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای این گوشی هوشمند تراشه میان‌رده کوالکام موسوم به Snapdragon 617 را در خود جا داده است که از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت microSD اشاره کرد.

این گوشی هوشمند به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتبانی می‌کند و دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا