نوروز امسال عینک واقعیت مجازی HTC روی چشمان شما

به گزارش موبنا، خانم وانگ روز گذشته این صحبت‌ها را در جمع مراکز چینی توسعه دهنده پلتفرم Vive Unbound ایراد کرد و توضیح داد که به زودی یک عینک واقعیت مجازی کاملا متفاوت در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد. این خبر در حالی منتشر شده است که HTC برای عرضه نخستین عینک واقعیت مجازی خود …

به گزارش موبنا، خانم وانگ روز گذشته این صحبت‌ها را در جمع مراکز چینی توسعه دهنده پلتفرم Vive Unbound ایراد کرد و توضیح داد که به زودی یک عینک واقعیت مجازی کاملا متفاوت در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

این خبر در حالی منتشر شده است که HTC برای عرضه نخستین عینک واقعیت مجازی خود اندکی تاخیر دارد. این شرکت تایوانی پیش‌تر اعلام کرده بود که دسامبر ۲۰۱۵ گوشی هوشمند مذکور را به صورت رسمی معرفی می‌کند و هم‌اکنون قرار شده است این اتفاق در آپریل ۲۰۱۶ انجام شود.

او در این باره هم توضیح داد: «ما باید با این دستگاه کاربران خود را غافلگیر کنیم و بهترین امکانات را در آن قرار دهیم. این مسئله باعث شده است تا نتوانیم دسامبر ۲۰۱۵ دستگاه مذکور را عرضه کنیم».

مدیرعامل شرکت HTC اعلام کرد که پیش‌فروش نخستین عینک هوشمند آنها با قابلیت نمایش تصاویر در حالت واقعیت مجازی از فوریه ۲۰۱۶ آغاز می‌شود.

اگرچه خانم وانگ در مورد پیشرفت‌های صورت گرفته در این عینک هوشمند جزییات دقیقی را منتشر نکرد، ولی او گفت که در نمایشگاه CES 2016 که به زودی در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، برای نخستین بار این دستگاه را معرفی می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا