پوشش رادیویی تالیا پس از یک دهه سراسری شد

در این شماره از ماهنامه تخصصی تلفن‌همراه با ذکر پیشینه فعالیت تالیا، پوشش رومینگ این شبکه بوسیله مالک جدیدش یعنی شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه‌اول، به فال نیک گرفته شده است. شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری تالیا، در سوم خرداد ماه سال ۱۳۸۴ و تنها چند هفته پیش از روی کار آمدن دولت …

در این شماره از ماهنامه تخصصی تلفن‌همراه با ذکر پیشینه فعالیت تالیا، پوشش رومینگ این شبکه بوسیله مالک جدیدش یعنی شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه‌اول، به فال نیک گرفته شده است.
شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری تالیا، در سوم خرداد ماه سال ۱۳۸۴ و تنها چند هفته پیش از روی کار آمدن دولت نهم در تهران و مراکز استان‌های کشور با سرمایه‌گذاری شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی “رفسنجان”، به عنوان نخستین و تنها شبکه مخابراتی که با سرمایه‌گذاری بخش تعاونی در کشور راه‌اندازی، به بهره‌برداری رسید.
در این شماره از مجله تلفن همراه مطالب دیگری هم در خصوص تنگ‌تر شدن عرصه بر قاچاقچیان گوشی با ساماندهی مدیریت این بازار و گزارشی در خصوص کودکان و موبایل و آشنایی با تهدیدات گوشی موبایل برای کودکان منتشر شده است.
سرمقاله یکصدوبیست و هفتمین شماره از مجله تلفن همراه به قلم مدیرمسئول این ماهنامه از عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بی توجهی وزیر به توانمندی‌های داخلی و علاقه شدیدش به امورخارجه و دیدار با خارجی‌ها و شرکت در نمایشگاه‌ها و دیدارهای خارجی انتقاد کرده و نوشته که این عملکرد عالی‌ترین مقام حوزه ارتباطات کشور با کلام رییس دولت در خصوص عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در تضاد آشکار است. مجله تخصصی تلفن‌همراه ابتدای هرماه در دکه‌های روزنامه فروشی سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. من نمیدونم این تالیا با اینکه واقعا مشترک زیادی نداره، چطور هنوز سرپا مونده؟ اصلا به چه منظوری به کار میره این اپراتور؟

  2. تالیا هنوز ۱۴۰ هزار مشترک فعال داره و تا آذر ۹۵ رومینگ دیتا نیز با همراه اول برقرار خواهد کرد.

  3. تالیا به زودی شبکه ۴G خود را راه اندازی کرده و پس از آن نیز رومینگ دیتا با ۲G,3G,4G همراه اول برقرار خواهد گشت.همچنین مشترکین تالیا می توانند هم در شبکه Iran Taliya و هم در هنگام رومینگ ملی ( همراه اول ) از همه بسته هایی که فعال کرده اند ،استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا