حضور کمرنگ مدیران دولتی در الکامپ

نمایشگاه الکامپ در حالی برپا شد که وزیر ارتباطات در اجلاس نخست وزیران در کشور چین به سر می‌برد و روز افتتاحیه با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات، رییس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سپری شد. برگزاری بزرگ ترین رویداد فناوری اطلاعات کشور …

نمایشگاه الکامپ در حالی برپا شد که وزیر ارتباطات در اجلاس نخست وزیران در کشور چین به سر می‌برد و روز افتتاحیه با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات، رییس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سپری شد.
برگزاری بزرگ ترین رویداد فناوری اطلاعات کشور در حالی با حضور لحظه ای معاونان وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات کشور صورت گرفت که حضور پررنگ و فعالی از آنها دیده نشد.
اختلالات اینترنت
پرونده بیست‌و یکمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) پس از ۴ روز برگزاری در حالی بسته شد که بسیاری از غرفه داران از اینترنت نمایشگاه گله مند بودند.
گله مندی از اینترنت نمایشگاه در حالی بود که افراد و غرفه داران بر برخورداری از اینترنت باید به موبایل خود رجوع می کردند چرا که به دلیل قطع و وصلی های مکرر اینترنت امکان اتصال وجود نداشت.
غرفه داران در روز اول برگزاری این نمایشگاه به تداخل اینترنت روبرو بودند و استمرار این تداخل به حدی بود که در روز دوم کل اینترنت سالن دولت الکترونیک کامل قطع بود.
در روزهای پایانی نمایشگاه نیز به ندرت غرفه داری پیدا می شد که از سرعت اینترنت رضایت داشته باشد.
الکامپ و ۱۰۰ هزار بازدید
طبق اعلام برگزار کننده نمایشگاه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با وجود برف و باران بیش از ۱۰۰ هزار نفر از الکامپ بازدید کردند و این در حالی بود که جای بازدید مسوولان و مدیران دولتی در به طور قابل توجهی محسوس بود.
همچنین بعد از حضور دو روزه رئیس سازمان فناوری اطلاعات، حضور سایر مدیران دولتی انگشت شمار بود.
نمایشگاه الکامپ امسال با حمایت صنف خصوصی و بخش دولتی IT برگزار شد به طوری که از زمان آغاز به کار دولت یازدهم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان سازمان مردم نهاد متشکل از شرکت‌های خصوصی حوزه IT حمایت همه‌جانبه متولی دولتی حوزه IT وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به همراه داشت.
یکی از ویژگی های مهم نمایشگاه امسال برای مراجعه کنندگان حضور استارتاپ ها و جمع آوری آنها در سالن مجزا توانست مورد رضایت مندی بسیاری از افراد را به همراه داشته باشد.
درواقع سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای نخستین بار توانست در نمایشگاه امسال به حمایت جدی از استارتاپ‌ها بپردازد.
از دیگر جذابیت های این نمایشگاه می توان به حضور اپراتورها و صف های طویل برای دریافت سیمکارت های رایگان نیز اشاره کرد.
در نمایشگاه امسال ۴۲۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۲۲ هزار متر مربع، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشتند و همچنین ۴۰ سازمان دولتی در سالن ۴۱ نمایشگاه، به معرفی خدمات الکترونیکی دولت خواهند پرداخت.
اختتامیه
بزرگ ترین رویداد صنعت آی تی کشور در حالی ابه کار خود پایان داد که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین اسفهبدی رییس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و ناصرعلی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به سخنرانی در این نمایشگاه پرداختند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا