ال‌جی گوشی خمیده متفاوت تولید می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی هم‌اکنون در حال طراحی گوشی خمیده‌ای است که با دو محصول G Flex‌ و G Flex 2 کاملا متفاوت است و قابلیت‌های منحصر به‌فردی را شامل می‌شود. «ایوان بلاس» از کارشناسان حساب کاربری معروف @evleaks در توئیتر توضیح داد گوشی جدید ال‌جی که هم‌اکنون طراحی آن آغاز شده است، نمایشگر …

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی هم‌اکنون در حال طراحی گوشی خمیده‌ای است که با دو محصول G Flex‌ و G Flex 2 کاملا متفاوت است و قابلیت‌های منحصر به‌فردی را شامل می‌شود.

«ایوان بلاس» از کارشناسان حساب کاربری معروف @evleaks در توئیتر توضیح داد گوشی جدید ال‌جی که هم‌اکنون طراحی آن آغاز شده است، نمایشگر خمیده دارد و این خمیدگی تا قسمت بالای بدنه گوشی ادامه پیدا می‌کند.

در حال حاضر هیچ جزییات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده است. ولی به نظر می‌رسد که این محصول بدنه نامتقارن داشته باشد و خمیدگی فقط در یک قسمت بدنه ادامه پیدا کند. مدل مشابه این محصول را می‌توان Galaxy Note Edge سامسونگ دانست که خمیدگی نمایشگر فقط در یک سمت بدنه آن دیده می‌شد.

در حالی که نمایگر گوشی Galaxy Note Edge سامسونگ فقط در سمت راست بدنه ایجاد شده بود، ال‌جی قصد دارد خمیدگی گوشی هوشمند خود را فقط در قسمت بالای بدنه ادامه دهد.

با این وجود برخی منابع آگاه اعلام کردند که نمایشگر گوشی جدید ال‌جی به جز قسمت بالای بدنه، در دو لبه سمت راست و چپ دستگاه هم خم می‌شود و از این رو کاربر می‌تواند یک نمایشگر کاملا منحنی را در اختیار بگیرد.

منابع آگاه می‌گویند طراحی اولیه این گوشی هوشمند سال گذشته انجام شد و شرکت کره‌ای ال‌جی هم‌اکنون در حال تکمیل آن است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا