عرضه سریع‌ترین کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایی microSD جهان

به گزارش موبنا، سامسونگ امروز از کارت حافظه جدید microSD با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در سری محصولات Pro Plus رونمایی کرد و توضیح داد این محصول سریع‌ترین و مقاوم‌ترین کارت microSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در جهان است. کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی Pro Plus سامسونگ می‌تواند با سرعت ۹۵ مگابایت در ثانیه داده‌ها را …

به گزارش موبنا، سامسونگ امروز از کارت حافظه جدید microSD با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در سری محصولات Pro Plus رونمایی کرد و توضیح داد این محصول سریع‌ترین و مقاوم‌ترین کارت microSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در جهان است.

کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی Pro Plus سامسونگ می‌تواند با سرعت ۹۵ مگابایت در ثانیه داده‌ها را بخواند و حداکثر سرعت دریافت اطلاعات در آن ۹۰ مگابایت در ثانیه اعلام شده است.

سامسونگ اعلام کرد این کارت حافظه برای نسل جدید گوشی‌های هوشمند با قابلیت تصویربرداری ۴ هزار پیکسلی بسیاری مناسب است و سرعت بالای انتقال اطلاعات و مقاومت بالای این محصول در برابر تغییرات دما، آب و اشعه X می‌تواند آن را از همه نمونه‌های مشابه موجود در بازار مجزا کند.

از آنجایی که بسیاری از گوشی‌های هوشمند پیشرفته فاقد سیستم ورودی کارت حافظه هستند، ولی Galaxy S7 سامسونگ که در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود این امکان را دارد و به همین خاطر کارت حافظه جدید برای آن مناسب است.

سریع‌ترین کارت حافظه microSD جهان ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شده است و به زودی به صورت عمومی عرضه می‌‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا