هشت میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان رازی قائم شهرتامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفر علیزاده، شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان درحالی‌که ساخت رازی قائم‌شهر، اظهار داشت: این بیمارستان در سفر هیئت دولت و ریاست جمهوری، جزو پروژه‌های اولویت‌دار قرار گرفت و به‌واسطه این مصوبه هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تخصیص دریافت کردیم که تأمین اعتبار هم شده است. معاون وزیر راه …

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفر علیزاده، شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان درحالی‌که ساخت رازی قائم‌شهر، اظهار داشت: این بیمارستان در سفر هیئت دولت و ریاست جمهوری، جزو پروژه‌های اولویت‌دار قرار گرفت و به‌واسطه این مصوبه هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تخصیص دریافت کردیم که تأمین اعتبار هم شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور، ۹ برابر شدن اعتبار این پروژه را نسبت به سال گذشته بی‌سابقه دانست و افزود: میانگین اعتباری کشور در سال جاری نسبت به سال قبل ۱۶ برابر رشد داشته است ولی اعتبار ساخت بیمارستان رازی به رشد ۸۰۰ درصدی رسیده است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور، عنوان داشت: اسکلت‌سازی و دیوارهای خارجی بیمارستان باکیفیت بسیار خوب و کارهای سخت و زمان‌بر با حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور از ساخت شش سوئیت در بیمارستان رازی خبر داد و بیان کرد: این سوئیت‌های اختصاصی به‌منظور تشویق زایمان طبیعی و کاهش استرس به بستگان درجه‌یک مادر باردار اجازه می‌دهد در حین زایمان در کنار او باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان رازی باوجود ۸هشت اتاق عمل کلی و بخشهای آی سی یو، سی‌سی‌یوی مجهز و اورژانس ۲۵ تخته با استانداردهای جهانی مطابقت دارد.

کمال علیپور نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص اعتبار این پروژه، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان اعتبار ۵۵ میلیاردی ساخت بیمارستان رازی مشروط بر این مصوب شد که این پروژه تا پایان سال ۹۵ به پایان برسد و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان از این اعتبار هزینه شده است و باقیمانده آن‌هم در اولویت قرارگرفته است.

علیپور پیشنهاد داد: با توجه به اینکه بخش عفونی و مسمومیت بیمارستان رازی جنرال و استانی است با یک نگاه ویژه در یک محیط مجزا در فضای موجود بیمارستان ساخته شود.
منبع: مهر
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا