آخرین وضعیت پورحیدری از زبان همسرش

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت پورحیدری، اظها‌ر کرد: وضعیت منصور امروز بهتر از روز گذشته است. البته پزشکان جواب نهایی را درباره وضعیتش نداده‌اند و قرار است تا کمیسیون پزشکی درباره وضعیتش تشکیل شود و تصمیم گیری نهایی صورت بگیرد. وی …

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت پورحیدری، اظها‌ر کرد: وضعیت منصور امروز بهتر از روز گذشته است. البته پزشکان جواب نهایی را درباره وضعیتش نداده‌اند و قرار است تا کمیسیون پزشکی درباره وضعیتش تشکیل شود و تصمیم گیری نهایی صورت بگیرد.
وی با اشاره به این که پورحیدری خواهان حضور در تبریز شده است، گفت: منصور خیلی دوست دارد به همراه استقلال به تبریز برود، اما پزشکان این اجازه را به او نمی‌دهند، چرا که سفر و همچنین تماشای مسابقه از نزدیک به او استرس زیادی وارد می‌شود و این برای پورحیدری خیلی بد است.
همسر منصور پورحیدری در پاسخ به این پرسش که چرا روز گذشته (جمعه) سطح هوشیاری این پیشکسوت استقلال بالا و پایین شده بود، گفت: در این باره باید پزشکان نظر قطعی بدهند. خو‌شبختا‌نه امروز شرایط بهتر است.
شجاعی در پایان ضمن تشکر از مردم ا‌ضافه‌ کرد‌: از همه کسانی که به بیمارستان آمدند و در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. همچنین از همه مردم که برای ما دعا می‌کنند متشکرم. از همه آنها می‌خواهم که دعای خیرشان را از ما دریغ نکنند.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا