آلودگی هوا اضطراری شد

بر اساس قانون برای تشکیل کمیته اضطرار حتما باید عدد شاخص به ۲۰۰ برسد یا این که وضعیت هشدار به صورت پیاپی به مدت دست کم ۴۸ ساعت تداوم پیدا کند. براساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای تهران دیروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. محمد هادی …

بر اساس قانون برای تشکیل کمیته اضطرار حتما باید عدد شاخص به ۲۰۰ برسد یا این که وضعیت هشدار به صورت پیاپی به مدت دست کم ۴۸ ساعت تداوم پیدا کند.

براساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای تهران دیروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. محمد هادی حیدرزاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه براساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، شاخص کیفیت هوا روزگذشته ۱۲۵ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و همچنین گزارش‌های هواشناسی بر تداوم این روند تا اواسط هفته دلالت می‌کرد کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا صبح امروز شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

وی همچنین توصیه کرد در شرایط فعلی شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و همچنین در این شرایط گروه‌های حساس در معرض آلودگی هوا قرار نگیرند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا