انتخابات امسال هوشیاری بیشتری را نسبت به دیگر انتخابات می‌طلبد

به گزارش صاحب نیوز به نقل از سفیر تیران و کرون امام جمعه عسگران در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کشتار شیعیان در نیجریه گفت: شیخ زکزاکی از شاگردان مکتب امام خمینی(ره) بود که قرآن را از امام آموخت. حجت الاسلام فتاحی افزود: امام هیچ وقت شیعه را تبلیغ نکردند و …

به گزارش صاحب نیوز به نقل از سفیر تیران و کرون امام جمعه عسگران در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کشتار شیعیان در نیجریه گفت: شیخ زکزاکی از شاگردان مکتب امام خمینی(ره) بود که قرآن را از امام آموخت.

حجت الاسلام فتاحی افزود: امام هیچ وقت شیعه را تبلیغ نکردند و به همه ی شاگردان خود آموختند که با استفاده از قرآن مردم را هدایت کنند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام نمایندگان مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید در جلسات حضور ذهن داشته باشند و به دقت به سخنان مخالفان و موافقان توجه کنند تا رای درست بدهند.

امام جمعه عسگران با بیان اینکه انتخابات امسال هوشیاری بیشتری را نسبت به دیگر انتخابات می‌طلبد، خاطر نشان کرد: مردم ایران باید در انتخابات آخر سال نماینده ای خداترس، زاهد، باتقوا و معتقد به نظام و رهبری را به مجلس بفرستند.

حجت الاسلام فتاحی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند وحدت و امنیت داخلی جمهوری اسلامی را از بین ببرند، همه جریان‌های سیاسی باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه خواستار فراگیر بودن طرح های حمایتی دولت هستیم، تصریح کرد: مهلت ثبت نام برای کشاورزان، روستاییان و افراد کم سواد و بی سواد باید کافی باشد.

امام جمعه عسگران با اشاره به شهادت دکتر مفتح و ۲۷ آذر گفت: وحدت حوزه و دانشگاه به معنای تحصیل دانشجویان در حوزه و یا حوزویان در دانشگاه نیست، این دو مرکز علمی باید در هدف با هم وحدت داشته باشند.

وی با اشاره به سطح پایین علمی در بخش کرون شهرستان گفت: توجه به آموزش یکی از رموز موفقیت کشور است، اولیا و مربیان باید در امر آموزش فرزندان همت و تلاش کنند.

لازم به ذکر است مردم هممیشه در صحنه ی بخش کرون بین دو نماز با سردادن شعارهایی همچون لبیک یا حسین، مرگ برامریکا، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و …. برائت خود را نسبت به اتفاقات ناگوار نیجریه اعلام نمودند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا