اسلام و شیعه هراسی بزرگترین توطئه نظام استکباری درجهان است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین« عبدالحسین حیدری » در خطبه دوم نماز جمعه این هفته افزود: امروز در جهان شاهد هستیم که سناریوی اسلام هراسی و شیعه هراسی صهیونیست ها از سوی آمریکای جنایتکار حمایت می شود و جوامع بین الملل برابر کشتار شیعیان و مسلمانان سکوت اختیار می کنند. وی تأکید کرد: …

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین« عبدالحسین حیدری » در خطبه دوم نماز جمعه این هفته افزود: امروز در جهان شاهد هستیم که سناریوی اسلام هراسی و شیعه هراسی صهیونیست ها از سوی آمریکای جنایتکار حمایت می شود و جوامع بین الملل برابر کشتار شیعیان و مسلمانان سکوت اختیار می کنند.
وی تأکید کرد: گروهک ضاله و تکفیری با حمایت و پشتیبانی نظام استکباری در جهان کشتار بی رحمانه شیعیان را رقم زدند و ارتش کشور نیجریه که خود باید حافظ جان و مال و امنیت مردم باشد ، ناجوانمردانه مردم را به خاک و خون می کشد و رهبر شیعیان این کشور را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.
امام جمعه موقت شهریار خاطرنشان کرد: اسلام هراسی به منظور تضعیف قدرت مسلمانان در افکار عمومی جهان است و این جنایات با برنامه ریزی به سرکرده گی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها علیه مسلمانان بویژه شیعیان به کار می رود و جنایت وحشیانه نیجریه رنجی بزرگ بر پیکر اسلام است.
وی دربخش دیگری از سخنانش بااشاره به آغاز برنامه های تدارکاتی برای اجرای انتخابات اسفندماه افزود: کارهای لازم برای برگزاری انتخابات آغاز شده و مردم همه می خواهند تنور انتخابات در شرایط قانون مند داغ شود لذا به همه کسانی که به نوعی در این عرصه فعالیت می کنند توصیه دارم اول رضای خدا را در نظر بگیرند هر وعده ای که می خواهند بدهند سنجیده باشد و بتوانند به آن عمل کنند دوم رعایت حق الناس و اخلاق انتخاباتی و از تخریب دیگر نامزدها خودداری کنند.
امام جمعه موقت شهریار خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی لازم است قانون را رعایت کنند چه صلاحیتشان تأیید و یا رد شود.
وی در پایان ۲۷ آذر ماه سالروز شهادت دکتر محمد مفتح را گرامی داشت و گفت: شهید مفتح از بهترین یاران امام راحل (ره) بود.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا