Snapdragon 820 فقط مخصوص گوشی‌های سامسونگ

به گزارش موبنا، اخباری که هم اکنون منتشر شده است نشان می‌دهد شرکت کره‌ای تنها مرکزی است که فعلا از آخرین و پیشرفته‌ترین تراشه ساخته شده در شرکت کوالکام استفاده می‌کند و به همین خاطر می‌توان گفت Snapdragon 820 در شرایط کنونی انحصاری توسط سامسونگ استفاده می‌شود. بر اساس شایعات منتشر شده در چین، سامسونگ …

به گزارش موبنا، اخباری که هم اکنون منتشر شده است نشان می‌دهد شرکت کره‌ای تنها مرکزی است که فعلا از آخرین و پیشرفته‌ترین تراشه ساخته شده در شرکت کوالکام استفاده می‌کند و به همین خاطر می‌توان گفت Snapdragon 820 در شرایط کنونی انحصاری توسط سامسونگ استفاده می‌شود.

بر اساس شایعات منتشر شده در چین، سامسونگ قرارداد انحصاری با کوالکام منعقد کرده است و به واسطه آن تا پایان آپریل ۲۰۱۶ به صورت انحصاری از این تراشه استفاده می‌کند.

بر این اساس می‌توان گفت در سه ماه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی هیچ کارخانه تولیدکننده گوشی هوشمند نمی‌تواند محصول جدید مبتنی بر Snapdragon 820 را وارد بازار کند و در این دوره زمانی فقط سامسونگ اجازه عرضه گوشی جدید با این تراشه را دارد.

البته باید توجه داشت این خبر را منابع آگاه منتشر کردند و بیانیه رسمی در مورد آن منتشر نشده است. بر این اساس می‌توان احتمال داد که این اتفاق صورت نگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا