برزیل WhatsApp را برای دو روز مسدود کرد

به گزارش موبنا، این حکم قضایی از اواسط نیمه‌‌شب پنج‌شنبه گذشته به اجرا درآمد و بر اساس آن گفته شد مردم برزیل تا روز شنبه اجازه دسترسی به ابزار پیام‌رسان WhatsApp را ندارند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که مرکز توسعه ابزار ارتباطی WhatsApp ژوئیه امسال تصمیم اتخاذ شده توسط دادگاه عالی برزیل …

به گزارش موبنا، این حکم قضایی از اواسط نیمه‌‌شب پنج‌شنبه گذشته به اجرا درآمد و بر اساس آن گفته شد مردم برزیل تا روز شنبه اجازه دسترسی به ابزار پیام‌رسان WhatsApp را ندارند.

این تصمیم پس از آن گرفته شد که مرکز توسعه ابزار ارتباطی WhatsApp ژوئیه امسال تصمیم اتخاذ شده توسط دادگاه عالی برزیل را دنبال نکرد. دادگاه برزیل بر اساس یک پرونده کیفری اعلام کرده بود که WhatsApp در ارتکاب جرم مربوط به یک باند قاچاق مواد مخدر همکاری داشته و به آنها کمک کرده است.

«جان کوم» مدیرعامل شرکت WhatsApp در این باره گفت: «ما از این تصمیم عجولانه و زودهنگام دادگاه قضایی برزیل برای جلوگیری از دسترسی به WhatsApp بسیار ناامید شدیم. این یک ابزار ارتباطی است که بسیاری از مردم برزیل آن را مورد استفاده قرار می‌دهند و دولت برزیل با این کار خود را از دیگر کشورها جا می‌کند».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا