سامسونگ و ال‌جی فعلا گوشی با نمایشگر ۴ هزار پیکسلی نمی‌سازند

به گزارش موبنا، با این وجود سامسونگ و ال‌جی عجله‌ای برای ورود به این عرصه ندارند و این طور که رسانه‌های کره‌ی اعلام کرده‌اند، این دو شرکت سال آینده گوشی هوشمند با نمایشگر ۴ هزار پیکسلی عرضه نمی‌کنند. منابع آگاه داخلی گزارش دادند رقابت برای کیفیت نمایشگر گوشی‌های هوشمند جزء اولویت‌های اصلی سامسونگ و ال‌جی …

به گزارش موبنا، با این وجود سامسونگ و ال‌جی عجله‌ای برای ورود به این عرصه ندارند و این طور که رسانه‌های کره‌ی اعلام کرده‌اند، این دو شرکت سال آینده گوشی هوشمند با نمایشگر ۴ هزار پیکسلی عرضه نمی‌کنند.

منابع آگاه داخلی گزارش دادند رقابت برای کیفیت نمایشگر گوشی‌های هوشمند جزء اولویت‌های اصلی سامسونگ و ال‌جی محسوب نمی شود و در عوض این شرکت‌ها روی شفافیت، وضوح و میزان مصرف انرژی در نمایشگر تاکید بیشتری دارند.

استفاده از نمایشگر با کیفیت QHD در نسل بعدی پرچمداران گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی به آنها کمک می‌کند هزینه ساخت این محصولات را پایین نگه دارند و نمایشگر ۴ هزار پیکسلی را در سال‌های بعدی مورد استفاده قرار دهند.

بخشی از تصمیم این دو شرکت کره‌ای برای عدم استفاده از فناوری مذکور این است که مرکز تولید نمایشگرهای موبایلی آنها هنوز نتوانسته است فناوری تولید نمایشگرهای ۴ هزار پیکسلی را به تولید انبوه برساند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا