Adobe ویرایش عکس را برای دستگاه‌های موبایلی آسان کرد

به گزارش موبنا، ابزار موبایلی Adobe Post به گونه‌ای ساخته شده است که به کمک آن می‌توان به سرعت تصاویر گرافیکی را با قابلیت اشتراک‌گذاری ایجاد کرد. با این ابزار می‌توانید کار را با یک عکس معمولی آغاز کنید. این عکس می‌تواند به کمک دوربین گوشی هوشمند گرفته شده باشد، اینکه از مجموعه Lightroom یا …

به گزارش موبنا، ابزار موبایلی Adobe Post به گونه‌ای ساخته شده است که به کمک آن می‌توان به سرعت تصاویر گرافیکی را با قابلیت اشتراک‌گذاری ایجاد کرد.

با این ابزار می‌توانید کار را با یک عکس معمولی آغاز کنید. این عکس می‌تواند به کمک دوربین گوشی هوشمند گرفته شده باشد، اینکه از مجموعه Lightroom یا سرویس ابری Creative Cloud آن را در اختیار بگیرید، یا اینکه از بیش از نیم میلیون عکسی که در سیستم داخلی این ابزار ارایه شده است استفاده کنید.

زمانی که عکس انتخاب شد به راحتی می‌توانید متن مورد نظر خود را به آن اضافه کنید و فیلترهای مختلف را برای آن به کار برید. زمانی که تمام ویرایش‌ها روی عکس به انجام رسید، انواع قابلیت‌های مختلف را پیش‌رو دارید تا از طریق شبکه‌های اجتماعی یا پست الکترونیک آن را به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از این ابزار باید در سیستم داخلی آن وارد شوید که این ورود می‌تواند از طریق فیسبوک یا حساب کاربری Adobe ID صورت گیرد. با این کار تمام تغییرات گرافیکی که روی عکس‌ها اعمال می‌کنید به صورت خودکار در فضای پردازش ابری ذخیره می‌شود و در ابتدا ۲ گیگابایت حافظه ابری رایگان هم در اختیار دارید.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا