به‌روزرسانی گوشی‌های قدیمی Lumia به ویندوز ۱۰ از ابتدای ۲۰۱۶

به گزارش موبنا، از هم‌اکنون تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی کمتر از دو هفته باقی مانده است و مایکروسافت اعلام کرد از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی گوشی‌های قدیمی مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ را به ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی می‌کند. شرکت مایروسافت پیش از این اعلام کرده بود گوشی‌های سری Lumia مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ …

به گزارش موبنا، از هم‌اکنون تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی کمتر از دو هفته باقی مانده است و مایکروسافت اعلام کرد از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی گوشی‌های قدیمی مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ را به ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی می‌کند.

شرکت مایروسافت پیش از این اعلام کرده بود گوشی‌های سری Lumia مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ از دسامبر ۲۰۱۵ ویندوز ۱۰ را در اختیار می‌گیرند که البته این اتفاق صورت نگرفت.

به هر حال هم‌اکنون نیمی از ماه دسامبر سپری شده و مایکروسافت هنوز این به‌روزرسانی را انجام نداده است. در آخرین بیانیه روی وبلاگ رسمی این شرکت گفته شد که فرآیند به‌روزرسانی برای این گوشی‌ها از اوایل ۲۰۱۶ آغاز می‌شود.

مایکروسافت برای این تاخیر دلیلی اعلام نکرده است. ولی قول داده که پس از ورود به سال جدید میلادی به‌زودی این به‌روزرسانی‌ها را عرضه کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا