Lumia 650 مایکروسافت معرفی شد

به گزارش موبنا، در آخرین خبرها گفته شد که گوشی هوشمند Lumia 650 در شرکت مایکروسافت با نام Lumia Saana شناخته می‌شود و چهارمین گوشی مایکروسافت مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی است. شرکت مایکروسافت تاکنون سه گوشی هوشمند Lumia 950، Lumia 950 XL و Lumia 550 را به صورت رسمی مبتنی بر ویندوز …

به گزارش موبنا، در آخرین خبرها گفته شد که گوشی هوشمند Lumia 650 در شرکت مایکروسافت با نام Lumia Saana شناخته می‌شود و چهارمین گوشی مایکروسافت مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی است.

شرکت مایکروسافت تاکنون سه گوشی هوشمند Lumia 950، Lumia 950 XL و Lumia 550 را به صورت رسمی مبتنی بر ویندوز ۱۰ عرضه کرده است.

گوشی هوشمند Lumia 650 نمایشگر لمسی ۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل پخش می‌شوند و بر این اساس از Lumia 550 با نمایشگر ۴.۷ اینچی بزرگتر و از Lumia 950 با نمایشگر ۵.۲ اینچی کوچکتر است.

این گوشی هوشمند احتمالا در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه می‌شود و مایکروسافت قصد دارد آن را بدون قرارداد مخابراتی به دست کاربران برساند.

شرکت مایکروسافت هنوز خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است. ولی منابع آگاه می‌گویند که از هم‌اکنون تا زمان عرضه این گوشی هوشمند کمتر از ۳ ماه باقی مانده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا