چه شرکتی مدل بعدی گوشی‌های Nexus را تولید می‌کند؟

به گزارش موبنا، شرکت گوگل در سال ۲۰۱۵ کاربران جهانی را متعجب کرد و برای نخستین بار تولید مدل جدید گوشی هوشمند Nexus را به صورت همزمان به دو شرکت ال‌جی و هوواوی سپرد و سرانجام دو گوشی متفاوت وارد بازار شد. شرکت ال‌جی گوشی هوشمند Nexus 5X را با اندازه ۵.۲ اینچی عرضه کرد …

به گزارش موبنا، شرکت گوگل در سال ۲۰۱۵ کاربران جهانی را متعجب کرد و برای نخستین بار تولید مدل جدید گوشی هوشمند Nexus را به صورت همزمان به دو شرکت ال‌جی و هوواوی سپرد و سرانجام دو گوشی متفاوت وارد بازار شد.

شرکت ال‌جی گوشی هوشمند Nexus 5X را با اندازه ۵.۲ اینچی عرضه کرد و شرکت هوواوی هم Nexus 6P را با اندازه ۵.۷ اینچی به دست کاربران برساند.

ولی از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌هایی در مورد مدل ۲۰۱۶ سری گوشی‌های Nexus صورت گرفته است. منابع آگاه در آخرین خبرهای خود اعلام کردند که به احتمال قوی شرکت هوواوی تولید مدل بعدی گوشی هوشمند Nexus را برعهده می‌گیرد و البته هنوز خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

منابع آگاه می‌گویند سال آینده هم دو مدل گوشی هوشمند Nexus عرضه می‌شود که البته قرار است یک مدل از آنها را هوواوی تولید کند و تولیدکننده مدل دیگر هنوز مشخص نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا