مشخصات رسمی Galaxy A9 سامسونگ اعلام شد

به گزارش موبنا، مرکز ITSkins که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، با انتشار گزارشی ابعاد Galaxy A9 را هم اعلام کرد. این مرکز پیش از این هم اخباری را در مورد دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 Plus منتشر کرده بود. در گزارش جدید گفته شده است که …

به گزارش موبنا، مرکز ITSkins که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، با انتشار گزارشی ابعاد Galaxy A9 را هم اعلام کرد.

این مرکز پیش از این هم اخباری را در مورد دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 Plus منتشر کرده بود. در گزارش جدید گفته شده است که مدل A9 از مدل S7 Plus عرض کمتری دارد و البته هر دو گوشی نمایشگر ۶ اینچی دارند.

طول،‌ عرض و ضخامت Galaxy A9 به ترتیب ۱۶۱.۹، ۸۱.۳ و ۷.۳۴ اعلام شده است و در مقابل گوشی هوشمند Galaxy S7 Plus سامسونگ با ابعاد زیر عرضه می‌شود: ۱۶۳.۳۲، ۸۲.۰۱ و ۷.۸۲. لازم به ذکر است که هر دو دستگاه نسبت به Galaxy Note 5 طول بیشتری دارند.

به هر حال مقایسه دو گوشی هوشمند A9 و S7 Plus سامسونگ جالب به نظر می‌رسد. هر دو گوشی با بدنه فلزی ساخته می‌شوند، حسگر تشخیص اثر انگشت را در خود جا داده‌اند، سیستم پرداخت موبایلی دارند و برای آنها از نمایشگر Super AMOLED استفاده شده است.

البته گوشی هوشمند A9 تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل پخش می‌کند و مدل دیگر کیفیت QHD دارد. همچنین تراشه مرکزی دو گوشی مذکور به‌ترتیب Snapdragon 620 و ۸۲۰ است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا