عرضه iPad Air 3 اپل در نیمه اول ۲۰۱۶

به گزارش موبنا، او که هم‌اکنون از تحلیلگران ارشد مرکز KGI Securities است در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد رایانه لوحی iPad Air 3 اپل طی نیمه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد. بر این اساس از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالا شرکت اپل از این دستگاه همزمان با ساعت …

به گزارش موبنا، او که هم‌اکنون از تحلیلگران ارشد مرکز KGI Securities است در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد رایانه لوحی iPad Air 3 اپل طی نیمه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

بر این اساس از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالا شرکت اپل از این دستگاه همزمان با ساعت مچی Apple Watch 2 رونمایی می‌کند و همچنین، گوشی هوشند آیفون ۶c که این روزها شایعات فراوان در مورد آن منتشر شده است هم همراه با این دو محصول عرضه می‌شود.

این کارشناس پیش‌بینی کرده است مارس امسال شرکت اپل یک همایش بزرگ برگزار می‌کند تا از این محصولات جدید رونمایی کند.

مینگ-چی اعلام کرد که مدل بعدی رایانه لوحی iPad Air 2 از فناوری ۳D Touch در نمایشگر خود استفاده نمی‌کند و در این زمینه مشابهتی با آيفون ۶s و ۶s Plus ندارد.

بر این اساس به نظر می‌رسد که فناوری مذکور به صورت اختصاصی در گوشی‌های آیفون به کار گرفته می‌شود و اپل قصد ندارد از آنها در رایانه‌های لوحی خود استفاده کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا