جیرینگی پرداخت کنید در سریع ترین زمان غذا تحویل بگیرید

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی جیرینگ – مهرداد خطیبی مدیرعامل شرکت جیرینگ در این مراسم گفت: سامانه پرداخت جیرینگ، این امکان را به مشترکان می دهد تا از هر نقطه جغرافیایی تحت پوشش شبکه همراه اول  بدون نیاز به اینترنت اقدام به پرداخت فاکتور خرید انجام شده کنند. وی افزود: براساس برنامه …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی جیرینگ – مهرداد خطیبی مدیرعامل شرکت جیرینگ در این مراسم گفت: سامانه پرداخت جیرینگ، این امکان را به مشترکان می دهد تا از هر نقطه جغرافیایی تحت پوشش شبکه همراه اول  بدون نیاز به اینترنت اقدام به پرداخت فاکتور خرید انجام شده کنند.
وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده با توجه به اینکه محدودیتی در ارایه این سرویس وجود ندارد، همه فروشگاه های اینترنتی در تمامی شاخه ها می توانند نسبت به دریافت درگاه پرداخت جیرینگ اقدام کنند تا سرویس برای آنها راه اندازی شود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر این درگاه به صورت کاملا رایگان در اختیار سایت های اینترنتی قرار می گیرد و از آنجا که امنیت مهمترین مولفه در پرداخت از این روش می باشد پیش بینی می شود، روش پرداخت از طریق تلفن همراه در کشور در آینده نزدیک فراگیر شود.
وی بیان کرد: امید است تا بتوانیم با توسعه این سرویس خرید و پرداخت در بین مشترکان همراه اول، روش جدید و مطمئنی را برای مردم در زمینه سهولت در پرداخت های غیر حضوری بر بستر تلفن همراه به ارمغان آوریم.
طبق این گزارش، زود فود اولین وب سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا است که امکان سفارش از بیش از یک هزار رستوران را فراهم کرده است.
بر اساس این گزارش، درگاه پرداخت جیرینگ یک سامانه الکترونیکی جدید خدماتی بوده که با ترکیب قابلیت های بسترهای اینترنتی و تلفن همراه، نسبت به ایجاد درگاه امن پرداختی، تهیه و عرضه شده است.
از مزایای این درگاه پرداخت می توان به عدم نیاز به اینترنت طی مرحله پرداخت بهای محصول در هر نقطه تحت پوشش شبکه همراه اول با قابلیت تله پرداز، رفع نگرانی امنیتی ناشی از سرقت اطلاعات کارت بانکی، جلوگیری از سوء استفاده اطلاعات و نیز سهولت و سرعت در پرداخت وجه و سفارش محصولات اشاره کرد.
در حال حاضر فروشگاه های مجازی دارای سامانه پرداخت اینترنتی مبتنی بر موبایل جیرینگ شامل شهروند، زنبیل، زود فود، مدیسه، گلدان، تیوال، شهرکتاب، ایران سرور، گوشی شاپ، رند، شادیاب، شبکه مترجمین ایران  و رایا۲۴ می شود  .
گفتنی است، شرکت جیرینگ با قرعه کشی و ارایه تخفیفات ویژه در ایام بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ در سالن ۳۵ میزبان بازدیدکنندگان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا