آغاز فروش عمومی OnePlus X بدون دعوتنامه

به گزارش موبنا، فرآیند خرید گوشی‌های هوشمند این شرکت تاکنون بر این اساس بوده است که کاربران می‌بایست یک دعوتنامه دریافت می‌کردند تا امکان خرید گوشی برای آنها فراهم شود. ولی قرار است که از این پس بدون دعوتنامه هم بتوانند این گوشی‌ها را خریداری کنند. مدل OnePlus 2 به تازگی قابلیت خرید بدون دعوتنامه …

به گزارش موبنا، فرآیند خرید گوشی‌های هوشمند این شرکت تاکنون بر این اساس بوده است که کاربران می‌بایست یک دعوتنامه دریافت می‌کردند تا امکان خرید گوشی برای آنها فراهم شود. ولی قرار است که از این پس بدون دعوتنامه هم بتوانند این گوشی‌ها را خریداری کنند.

مدل OnePlus 2 به تازگی قابلیت خرید بدون دعوتنامه را دریافت کرده است و هم‌اکنون گفته می‌شود که مدل کوچکتر آن موسوم به OnePlis X هم نخستین گام در این زمینه را برداشته است.

مدل X از هم‌اکنون به صورت آزاد در بازار فروخته می‌شود تا کاربران بدون داشتن دعوتنامه هم بتوانند این گوشی هوشمند ارزان و قوی را خریداری کنند.

شرکت چینی تولیدکننده این گوشی‌های هوشمند اعلام کرد که از فردا کاربران می‌توانند مدل X را با نمایشگر ۵ اینچی به صورت آزاد خریداری کنند. البته این گوشی هوشمند فعلا فقط سه‌شنبه هر هفته بدون دعوتنامه عرضه می‌شود.

در کنار عرضه عمومی دستگاه مذکور، شرکت OnePlus همچنان سیستم ارسال دعوتنامه را برای سه مدل دیگر از گوشی‌های خود ادامه می‌دهد و همین مسئله باعث شده است انگیزه کاربران جهانی برای خرید دستگاهی که تا این اندازه محدود فروخته می‌شود، افزایش یابد.

گوشی هوشمند OnePlus X تصاویر را در نمایشگر ۵ اینچی خود با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، فلش LED، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، تراشه Snapdragon 801، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیابایتی و باتری ۲۵۲۵ میلی‌آمپری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا