گوشی هوشمند پرقدرت چینی با قیمت ۱۶۰ دلار عرضه شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند چینی که نمایشگر ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است، به کمک تراشه مرکزی ۸ هسته‌ای داده‌های دریافتی را پردازش می‌کند که البته رم ۳ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر مخصوص تشخیص اثر انگشت را هم در خود جا داده است. این گوشی هوشمند ۱۶۰ دلاری …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند چینی که نمایشگر ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است، به کمک تراشه مرکزی ۸ هسته‌ای داده‌های دریافتی را پردازش می‌کند که البته رم ۳ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر مخصوص تشخیص اثر انگشت را هم در خود جا داده است.

این گوشی هوشمند ۱۶۰ دلاری بدنه مستطیلی شکل دارد که از آلومینیوم ساخته شده است و روی بدنه آن هیچ لوگویی از شرکت سازنده مشاهده نمی‌کنید. نمایشگر این دستگاه می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با تراکم ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ مربع پخش کند.

این گوشی هوشمند رابط کاربری Ele UI را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به سیستم عامل ۵.۱ اندروید و ابزار هوشمند Smart Walk اشاره کرد.

در بخش سخت‌افزاری، این گوشی تراشه مرکزی MediaTek MT6753 را به همراه هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 و رم ۳ گیگابایتی در خود جا داده است و در مجموع می‌توان آن را در زمره گوشی‌های میان‌رده پرقدرت طبقه‌بندی کرد.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا