آخرین اخبار در مورد CES 2016 بزرگترین رویداد فناوری جهان

به گزارش موبنا، سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۵ ژانویه یعنی یک روز پیش از آغاز به‌کار نمایشگاه ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۴:۴۵ به وقت محلی یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند که پیش‌بین می‌شود در آن سری جدید گوشی‌های Galaxy Note در معرض دید عموم قرار گیرد و البته از Galaxy A9 هم رونمایی شود. شرکت …

به گزارش موبنا، سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۵ ژانویه یعنی یک روز پیش از آغاز به‌کار نمایشگاه ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۴:۴۵ به وقت محلی یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند که پیش‌بین می‌شود در آن سری جدید گوشی‌های Galaxy Note در معرض دید عموم قرار گیرد و البته از Galaxy A9 هم رونمایی شود.

شرکت ال‌جی هم برای تاریخ ۵ ژانویه ساعت ۸:۰۰ تا ۸:۴۵ به وقت محلی برنامه‌ریزی کرده است تا با برگزاری کنفرانس مطوبعاتی،گوشی هوشمند G Flex 3 را به نمایش بگذارد.

شرکت ژاینی سونی در همین روز و در ساعت ۱۷:۰۰ کنفانس مطبوعاتی خود را برگزار می‌کند تا کاربران جهانی را با خانواده جدید گوشی‌های Xperia Z6 آشنا کند.

شرکت چینی هوواوی در روز ۵ ژانویه ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰ کنفرانس مطبوعاتی را برگزار می‌کند که در آن از گوشی هوشمند Mate 8 را نمایشگر ۶ اینچی، تراشه Kirin 950 و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی رونمایی می‌شود.

از دیگر شرکت‌هایی که برای این نمایشگرها برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند می‌توان به لنوو اشاره کرد. این شرکت چینی تصمیم دارد در CES 2016 انواع جدید رایانه‌های همراه خو را در معرض دید عموم قرار دهد.

شرکت ایسوس نیز تصمیم دارد طی این رویداد بزرگ از گوشی هوشمند ZebFone 3 رونمایی کند و کاربران را با قابلیت‌های جدید آن آشنا سازد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا