۹۵ درصد بازار جهانی نمایشگرهای AMOLED در اختیار سامسونگ

به گزارش موبنا، به هر حال حتی اگر اپل هم وارد این عرصه نشود، بازار جهانی نمایشگرهای AMOLED رونق فراوان یافته است و این طور که رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند، طی سال‌های آینده پیشرفت‌های بیشتری هم در این بازار صورت می‌گیرد. در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی تعداد نمایشگرهای AMOLED که وارد بازار جهانی …

به گزارش موبنا، به هر حال حتی اگر اپل هم وارد این عرصه نشود، بازار جهانی نمایشگرهای AMOLED رونق فراوان یافته است و این طور که رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند، طی سال‌های آینده پیشرفت‌های بیشتری هم در این بازار صورت می‌گیرد.

در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی تعداد نمایشگرهای AMOLED که وارد بازار جهانی شد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزایش یافت. این آمار همچنین نشان داد در مقایسه با فصل سوم سال ۲۰۱۴ میلادی، تعداد گوشی‌های مجهز به نمایشگر AMOLED که وارد بازار جهانی شدند ۷۹ میلیون دستگاه بیشتر بود.

در سه ماهه سوم امسال درمجموع ۳.۲۹ میلیارد دلار نمایشگر AMOLED در سراسر جهان فروخته شد که این رقم حدود دو برابر از ارزش بازار در مدت مشابه سال قبل بیشتر بود.

در فصل مذکور ۱۸ درصد از بازار جهانی نمایشگرهای موبایلی در اختیار فناوری AMOLED بود که سامسونگ با تصاحب ۹۵.۸ درصد بازار، حاکمیت آن را در دست داشت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا