نخستین تصاویر از Lumia 850 مایکروسافت در چهار رنگ مختلف

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که در سیستم داخلی شرکت مایکروسافت با نام Honjo هم شناخته می‌شود، مراحل پایانی تولید را پشت‌سر می‌گذارد. حساب کاربری معروف @evleaks روی شبکه اجتماعی توئیتر برای نخستین بار تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند را متنشر کرد و توضیح داد که این عکس‌ها را از منابع آگاه خود …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که در سیستم داخلی شرکت مایکروسافت با نام Honjo هم شناخته می‌شود، مراحل پایانی تولید را پشت‌سر می‌گذارد.

حساب کاربری معروف @evleaks روی شبکه اجتماعی توئیتر برای نخستین بار تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند را متنشر کرد و توضیح داد که این عکس‌ها را از منابع آگاه خود در کشور چین به دست آورده است.

این عکس‌ها نشان داد که گوشی جدید مایکروسافت در چه رنگ‌های تولید می‌شود و قرار است در خانواده گوشی‌های هوشمند متوسط طبقه‌بندی شود.

برای گوشی هوشمند Lumia 850 مایکروسافت دو رنگ سفید و طلایی در نظر گرفته شده است که این رنگ‌ها از پیش‌تر تایید شده بودند. ولی به جز این، کاربران همچنین می‌توانند محصول جدید را با رنگ صورتی و مشکی هم خریداری کنند.

این تصاویر بار دیگر تایید کرد که مایکروسافت قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی در اختیار کاربران بگذارد.

لازم به ذکر است چارچوب اصلی بدنه این گوشی هوشمند از جنس فلز ساخته شده است و از این نظر می‌توان آن را مشابه مدل Lumia 830 دانست که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا