تخفیفات ویژه آسیاتک در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ

به گزارش خبرنگار موبنا، آسیاتک با توجه به کسب مجوز FCP و همچنین اقدامات جدید در این حوزه، امسال با رویکرد متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ حضور خواهد داشت. نسل سوم DSLBOX های آسیاتک در ۴ روز برگزاری نمایشگاه الکامپ با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار کاربران قدیمی و جدید آسیاتک …

به گزارش خبرنگار موبنا، آسیاتک با توجه به کسب مجوز FCP و همچنین اقدامات جدید در این حوزه، امسال با رویکرد متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ حضور خواهد داشت.
نسل سوم DSLBOX های آسیاتک در ۴ روز برگزاری نمایشگاه الکامپ با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار کاربران قدیمی و جدید آسیاتک قرار می گیرد.
بنابراین گزارش در ایام برگزاری بیست و یکمین دوره نمایشگاه الکامپ، آسیاتک DSLBOX های زرد ۶ ماهه با ۶ گیگ حجم (۲۰۰ گیگ حجم هدیه از ساعت ۴ تا ۱۰ صبح) را با ۲۰ درصد تخفیف به قیمت ۹۵ هزار تومان،DSLBOX قرمز یکساله با ۱۲ گیگ حجم (۶۰۰ گیگ حجم هدیه رایگان از ساعت ۴ تا ۱۰ صبح) را با ۲۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲۵ هزارتومان و DSLBOX های آبی دوساله با ۲۴ گیگ حجم (۱۲۰۰ گیگ حجم هدیه از ساعت ۴ تا ۱۰ صبح) را به قیمت ۱۷۵ هزار تومان به همراه مودم رایگان TP-LINK در اختیار کاربران قرار می دهد.
لازم به ذکر است نسل سوم DSLباکس های آسیاتک مجهز به مودم رایگان وایرلس TP-LINK بوده و یک عدد CD راهنمای DSLBOX با محتوای نرم افزارهای کاربردی، قرارداد مشترکین، ویدیوی راهنمای نصب مودم، مصوبات رگولاتوری و آموزش نحوه ثبت نام سرویس خریداری شده، می باشد.
شرکت در قرعه کشی روزانه آسیاتک
در ایام برگزاری نمایشگاه، بازدیدکنندگانی که ازغرفه آسیاتک دیدن می کنند با پر کردن برگه های قرعه کشی می توانند در قرعه کشی روزانه آسیاتک شرکت و برنده جوایز ارزنده از این شرکت باشند. همچنین مشترکان قدیمی آسیاتک که در نمایشگاه اقدام به تمدید سرویس خود نمایند و یا مشترکانی که اقدام به خرید سرویس اینترنت پرسرعت از این برند می کنند و به خانواده بزرگ آسیاتک می پیوندند، در قرعه کشی بزرگ یک از یک میلیون آسیاتک شرکت داده شده و به قید قرعه یک دستگاه خودرو BMWx4 به مشترکین و خریداران سرویس های این شرکت هدیه داده می شود.
اکستراباکس بسته گیگ اضافهExtra Box
در نمایشگاه الکامپ امسال، آسیاتک جهت تشویق مردم به استفاده از خدمات ارتباطی و امکان دسترسی به شبکه اینترنت کشور اقدام به ارایه طرح اکسترا باکس نمود. در این طرح مشترکان قدیم و متقاضیان جدید سرویس های اینترنت پرسرعت می توانند بسته های اینترنت خود را با۳۰ گیگ حجم اضافه (قیمت ۸۳ هزار تومان) به مبلغ ۶۰ هزارتومان خریداری کنند.
آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، براساس نتايج ارزيابي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي به خاطر تناسب قیمت، تنوع سرویس، پشتیبانی، ارزشگذاری به مشتریان و رسیدگی به شکایات با حضور در نمایشگاه الکامپ، در بزرگترین رویداد تجاری عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور از ساعت ۹ لغایت ۱۷ روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه میزبان بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت در سالن میلاد و ۴ غرفه بیرونی نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران خواهد بود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا