ثبت نام ۷۵ استارتاپ برای حضور در الکامپ

به گزارش خبرنگار موبنا، شاهین طبری در مورد حضور کسب و کارهای نوین فناورانه در نمایشگاه الکامپ توضیح داد: برخی از این کسب و کارها به ما اعلام کردند علاقه‌مند حضور در نمایشگاه الکامپ هستند اما از امکانات مالی مناسب برای این کار بی‌بهره‌اند. از سوی دیگر حمایت از کسب و کارهای نوین فناورانه از …

به گزارش خبرنگار موبنا، شاهین طبری در مورد حضور کسب و کارهای نوین فناورانه در نمایشگاه الکامپ توضیح داد: برخی از این کسب و کارها به ما اعلام کردند علاقه‌مند حضور در نمایشگاه الکامپ هستند اما از امکانات مالی مناسب برای این کار بی‌بهره‌اند. از سوی دیگر حمایت از کسب و کارهای نوین فناورانه از اولویت‌های سازمان نصر است. چرا که برای استمرار رونق در بازار ICT، علاوه بر لزوم حمایت از شرکت‌های بزرگ، باید برای شکل گیری و توسعه کسب و کارهای کوچک نیز تلاش کرد.
طبری ادامه داد: ما موضوع را با کمیته اجرایی نمایشگاه مطرح کردیم و پیشنهاد حمایت از کسب و کارهای نوین فناورانه و حضور رایگان آنها در الکامپ مورد استقبال خوبی از سوی اعضای کمیته قرار گرفت. به هر حال این کسب و کارها آینده صنف فناوری اطلاعات را تشکیل می‌دهند و ما وظیفه خود می‌دانیم از آنها در همه عرصه‌ها به ویژه در نمایشگاه الکامپ به عنوان محلی برای رونق بخشی به کسب و کار صنف ICT حمایت کنیم.
طبری گفت: ما به دنبال این بوده‌ایم که شرکت‌هایی که از این امکان استفاده می‌کنند، واقعا در تعاریف معمول یک استارتاپ بگنجند و از سوی دیگر محصول یا خدمت نوآورانه آن‌ها به مرز ارایه تجاری رسیده باشد.
وی با بیان این که ۷۵ درخواست از سوی کسب و کارهای نوین فناورانه برای حضور در الکامپ به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است گفت: از میان این درخواست‌ها، مدارک ۴۳ کسب و کار نوین فناورانه تکمیل بوده و استارتاپ بودن آنها برای ما محرز شده است. در مورد ۳۲ کسب و کار دیگر نیز اعلام کرده‌ایم اگر تا فردا (یکشنبه) مدارک خود را کامل کنند، امکان حضور آنها در نمایشگاه فراهم می‌شود.
طبری گفت: زیرساخت‌های لازم برای معرفی خدمات و محصولات کسب و کارهای نوین فناورانه در سالن ۱۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران فراهم شده است و امیدواریم این کسب و کارها، در کنار سازمان‌های بزرگ حاضر در الکامپ بتوانند آینده صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را بسازند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا