ال‌جی پراژکترتور قابل حمل عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، این شرکت کره‌ای پراژکتور قابل‌حمل ویژه‌ای ساخته است که می‌تواند به اینترنت متصل شود و برای آن شفافیت تصویر با کیفیت ۱۵۰۰ لومن در نظر گرفته شده است. ال‌جی پراژکتور جدید خود را در سری محصولات Mini Beam و در سه مدل مختلف PW1500، PW1000 و PH550 روانه بازار می‌کند که البته …

به گزارش موبنا، این شرکت کره‌ای پراژکتور قابل‌حمل ویژه‌ای ساخته است که می‌تواند به اینترنت متصل شود و برای آن شفافیت تصویر با کیفیت ۱۵۰۰ لومن در نظر گرفته شده است.

ال‌جی پراژکتور جدید خود را در سری محصولات Mini Beam و در سه مدل مختلف PW1500، PW1000 و PH550 روانه بازار می‌کند که البته چندی پیش یک محصول پرقدرت با نام PF1000U هم به این خانواده اضافه شد.

پراژکتور PW1500 با توان ۱۵۰۰ لومن و مدل PW1000 با توان ۱۰۰۰ لومن کار می‌کنند که برای هر دو آنها گیرنده بی‌سیم Wi-Fi و سیستم ارتباطی بلوتوث در نظر گرفته شده است. کاربران به کمک سیستم بلوتوث می‌توانند وضعیت اتصال دستگاه به اینترنت را روی نمایشگرهای مختلف مشاهده کنند.

مدل PH550 نیز با توان ۵۵۰ لومن فعالیت می‌کند که البته سیستم‌های ارتباطی بلوتوث و Wi-Fi را هم در خود جا داده است و باتری این سه دستگاه می‌تواند تا ۲.۵ ساعت انرژی را در خود نگه دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا