سامسونگ با ۱۰۰ تبلت Galaxy Tab S2 پیانو ساخت

به گزارش موبنا، از این پیانو در مرکز  Spitalfields لندن رونمایی شد و طی آن «مایلین کلاس» از مشهورترین پیانونوازان جهان با این تبلت‌ها موسیقی‌های مختلف را نواخت. او گفت: «هیچ چیز بیشتر از این من را شگفت زده نمی‌کرد که به بتوانم با رایانه لوحی پیانو بنوازم. پیانو ساخته شده با Galaxy Tab S2 …

به گزارش موبنا، از این پیانو در مرکز  Spitalfields لندن رونمایی شد و طی آن «مایلین کلاس» از مشهورترین پیانونوازان جهان با این تبلت‌ها موسیقی‌های مختلف را نواخت.

او گفت: «هیچ چیز بیشتر از این من را شگفت زده نمی‌کرد که به بتوانم با رایانه لوحی پیانو بنوازم. پیانو ساخته شده با Galaxy Tab S2 سامسونگ برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گرفت و برای من یکی از بهترین تجربیات زندگیم بود که با آن موسیقی بنوازم».

«کونور پیِرس» مدیر مرکز IT و فناوری‌های موبایلی سامسونگ در ایرلند در این خصوص گفت: «پیانو مجهز به نمایشگر AMOLED نه تنها کار را برای نواختن این آلت موسیقی آسان می‌کند، بلکه صدا هم با کیفیت قابل قبول پخش می‌شود. رایانه لوحی Galaxy Tab S2 به صورت ویژه برای کریسمس ۲۰۱۶ در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد».

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا