Play Store گوگل فیلم سینمایی رایگان هدیه می‌دهد

به گزارش موبنا، شرکت گوگل در این طرح به کاربران خود امکان می‌دهد که پس از خرید یک فیلم سینمایی و بارگذاری آن، بتوانند یک نسخه رایگان هم از این فیلم را در اختیار بگیرند تا در صورت تمایل کپی آن را به دوستان و اطرافیان خود بدهند. این طرح گوگل با نام Buy A …

به گزارش موبنا، شرکت گوگل در این طرح به کاربران خود امکان می‌دهد که پس از خرید یک فیلم سینمایی و بارگذاری آن، بتوانند یک نسخه رایگان هم از این فیلم را در اختیار بگیرند تا در صورت تمایل کپی آن را به دوستان و اطرافیان خود بدهند.

این طرح گوگل با نام Buy A Movie, Gift A Movie راه‌اندازی شده است و در آن کاربران بدون آنکه هزینه بیشتری پرداخت کنند، فیلم سینمایی رایگان هدیه می‌گیرند.

شرکت گوگل اعلام کرد که در این طرح پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌های سینمایی جهان را به صورت رایگان ارایه می‌دهد و کاربران برای خرید و بارگذاری آنها محدودیتی ندارند.

به گفته گوگل، زمانی که فیلم سینمایی اصلی خریداری می‌شود، لینک مربوط به بارگذاری فیلم سینمایی ثانویه تا کمتر از ۴۸ ساعت برای کاربران ارسال می شود.

البته همان طور که گفته شد طرح فروشگاه اینترنتی گوگل برای ارایه رایگان فیلم‌های سینمایی محدود است و کاربران فقط تا پایان این هفته می‌توانند این فیلم‌ها را رایگان دریافت کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا