۱۰۰ پهپاد نخست GoPro رایگان عرضه می‌شوند

به گزارش موبنا، مدیرعامل GoPro نخستین بار چند ماه قبل اعلام کرد که در حال تکمیل نخستین پهپاد خود است تا در سال ۲۰۱۶ میلادی از آن رونمایی کند. بر این اساس امروز نخستین آگهی تبلیغاتی مربوط به این دستگاه الکترونیکی پرنده منتشر شد. این پهپاد هوشمند Karma نام دارد. پرنده الکترونیکی GoPro Karma انواع …

به گزارش موبنا، مدیرعامل GoPro نخستین بار چند ماه قبل اعلام کرد که در حال تکمیل نخستین پهپاد خود است تا در سال ۲۰۱۶ میلادی از آن رونمایی کند. بر این اساس امروز نخستین آگهی تبلیغاتی مربوط به این دستگاه الکترونیکی پرنده منتشر شد.

این پهپاد هوشمند Karma نام دارد. پرنده الکترونیکی GoPro Karma انواع امکانات مختلف را شامل می‌شود و البته هنوز زمان دقیق ورود آن به بازار مشخص نشده است.

در این تبلیغ ویدیویی هم گفته شد که سال ۲۰۱۶ میلادی این پهپاد به صورت عمومی به پرواز درمی‌آید. همچنین مشخص شد شرکت GoPro دوربین دیجیتالی هوشمند خود را به Karma متصل کرده است تا از این پهپاد در زمینه‌های تخصصی استفاده کند.

این پهپاد در دو اندازه و با قابلیت‌های مختلف ساخته می‌شود که یک مدل آن می‌تواند اجسام را هم از روی زمین بلند کند و قرار است در زمینه نظامی از آن استفاده شود.

شرکت GoPro در این آگهی تبلیغاتی اعلام کرد ۱۰۰ دستگاه نخست از پهپاد خود را به صورت رایگان به کاربران و علاقمندان هدیه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا