مخالفت وزارت خارجه ایران با نشست مخالفان سوریه در ریاض

به گزارش ایسنا ، حسین امیرعبداللهیان در گفت وگو با خبرنگاران ، درباره برگزاری نشست ریاض ادامه داد: نکته مهم تر این است که در این نشست برخی گروه های تروریستی مرتبط با داعش حضور یافته اند. وی تاکید کرد : ‌هرگز اجازه داده نخواهد شد تا تروریست ها خود را معارضه معتدل معرفی کنند …

به گزارش ایسنا ، حسین امیرعبداللهیان در گفت وگو با خبرنگاران ، درباره برگزاری نشست ریاض ادامه داد: نکته مهم تر این است که در این نشست برخی گروه های تروریستی مرتبط با داعش حضور یافته اند.

وی تاکید کرد : ‌هرگز اجازه داده نخواهد شد تا تروریست ها خود را معارضه معتدل معرفی کنند و آینده سوریه و منطقه را رقم بزنند؛‌ فقط و فقط مردم سوریه درباره آینده کشورشان تصمیم خواهند گرفت.

معاون وزیر امورخارجه گفت:‌ نشست ریاض را تایید نمی کنیم و سازمان ملل مسئول شناسایی معارضه و گروه های تروریستی در مشورت با کشورهاست.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. بفرض معارضان وابسته بی وجدان بی رحم وبی تعصب به این همه ویرانی و کشتار و تجاوز کشورشان پیروز شدند باز همان می شود اما اینبار هواداران بشار اسد می شوند معارض مسلح و جنگنده و به کمک حزب الله لبنان و متحدین فوق سنگین بر علیه این خناسان بی وجدان.// کجای دنیا و تاریخ انقلاب وقیام سیاسیون این شکلی بوده // جنایت و تجاوز ۴ سال و تماشاگر نابودی کشور و تجاوز ناموس شان و انفجار و ظلم و ریزش همه ی سرمایه شان….و…….پس اینها معارض نیستند بلکه معاند و منافق اند . حکومت جدید بشار اسد تحول زا خواهد بود با ویرایش های جهانی…..او ابر مرد مقاوم است و عقاب اعراب

دکمه بازگشت به بالا