LG G5 با این مشخصات عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، این محصول که پرچمدار گوشی‌های ال‌جی محسوب می‌شود قرار است جایگزین مدل G4 شود و امکانات بیشتر و بهتری نسبت به آن را در اختیار کاربران بگذارد. این گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی ۵.۶ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ اینچی را در خود جا داده و شرکت کره‌ای تراشه مرکزی Snapdragon …

به گزارش موبنا، این محصول که پرچمدار گوشی‌های ال‌جی محسوب می‌شود قرار است جایگزین مدل G4 شود و امکانات بیشتر و بهتری نسبت به آن را در اختیار کاربران بگذارد.

این گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی ۵.۶ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ اینچی را در خود جا داده و شرکت کره‌ای تراشه مرکزی Snapdragon 820 را برای آن در نظر گرفته است. این تراشه چهار هسته پردازنده را شامل می‌شود و البته پردازنده گرافیکی Adreno 530 هم روی آن نصب شده است.

این طور که منابع آگاه می‌گویند، گوشی هوشمند جدید ال‌جی دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. پیش از این گفته شده بود که LG G5 بدون حسگر تشخیص عنبیه چشم عرضه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند LG G در فوریه امسال همزمان با برگذاری کنفرانس جهانی MWC 2015 بارسلونا معرفی شود. در این ماه قرار است سامسونگ از گوشی هوشمند Galaxy S7 هم رونمایی کند.

لازم به ذکر است گوشی هوشمند LG G4 در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۱۵ به صورت رسمی وارد بازار جهانی شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا