بهترین گوشی‌های دو سیم‌کارته جهان در سال ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، بسیاری از کاربران جهانی این روزها ترجیح می‌دهند گوشی‌هایی را خریداری کنند که بتوان در آنها دو سیم کارت را به صورت همزمان استفاده کردند. این گوشی‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا در آن واحد بتوانند خدمات دو شرکت مخابراتی مختلف را به کار برند. به هر حال، هم‌اکنون که سال ۲۰۱۵ …

به گزارش موبنا، بسیاری از کاربران جهانی این روزها ترجیح می‌دهند گوشی‌هایی را خریداری کنند که بتوان در آنها دو سیم کارت را به صورت همزمان استفاده کردند. این گوشی‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا در آن واحد بتوانند خدمات دو شرکت مخابراتی مختلف را به کار برند.

به هر حال، هم‌اکنون که سال ۲۰۱۵ میلادی به پایان رسیده است کارشناسان لیست بهترین گوشی‌های دو سیم کارته که در یک سال گذشته روانه بازار جهانی شدند را منتشر کردند:

  • گوشی هوشمند Galaxy Note 5 duos سامسونگ که با قیمت ۶۵۰ دلار وارد بازار شده است و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، قلم هوشمند S Pen و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.
  • گوشی هوشمند Galaxy A8 duos سامسونگ که با قیمت ۴۲۰ دلار وارد بازار شده است و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی AMOLED، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و بدنه باریک اشاره کرد.
  • گوشی هوشمند P8 هوواوی که با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شده است و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل، بدنه باریک آلومینیومی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.
  • گوشی هوشمند Lumia 950 dual مایکروسافت که با قیمت ۵۴۹ دلار عرضه شده است و شامل ویندوز ۱۰ موبایلی، دوربین مجهز به حسگر هوشمند PurView، حسگر ۲۰ مگاپیکسلی تصویربرداری، بدنه آلومینیومی و … می‌شود.
  • گوشی هوشمند Galaxy S6 duos سامسونگ که با قیمت ۵۶۰ دلار فروخته می‌شود و علاوه بر پشتبانی همزمان از دو سیم‌ کارت می‌تواند با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی حتی در فضاهایی با نور کم هم تصویربرداری کند.
  • گوشی هوشمند Xperia Z5 dual سونی که ۵۹۹ دلار قیمت دارد و مهم‌ترین امکانات آن شامل دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، رم ۳ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۲ اینچی و بدنه شیشه‌ای-فلزی می‌شود.
  • گوشی هوشمند HTC One A9 dual که ۴۹۹ دلار قیمت دارد و به جز نمایشگر ۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD را هم در خود جا داده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا