لیست بهترین نرم‌افزارهای کاربردی اپل طی سال ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، شرکت اپل لیستی را منتشر کرد که در آن بهترین ابزارهای موبایلی مربوط به سال ۲۰۱۵ معرفی شد و برای نخستین بار در این لیست نام ابزارهای مخصوص ساعت مچی هوشمند Apple Watch و Apple TV هم اعلام شد. در بخش بهترین نرم‌افزارهای مخصوص سیستم عامل iOS اپل،‌ ابزار موبایلی Periscope برای …

به گزارش موبنا، شرکت اپل لیستی را منتشر کرد که در آن بهترین ابزارهای موبایلی مربوط به سال ۲۰۱۵ معرفی شد و برای نخستین بار در این لیست نام ابزارهای مخصوص ساعت مچی هوشمند Apple Watch و Apple TV هم اعلام شد.

در بخش بهترین نرم‌افزارهای مخصوص سیستم عامل iOS اپل،‌ ابزار موبایلی Periscope برای انتشار برنامه‌های زنده روی یوتیوب توانست عنوان نخست را به خود اختصاص دهد. به عبارت دیگر، کاربران موبایلی اپل این ابزار را طی یک سال گذشته بیش از هر نرم‌افزار دیگری بارگذاری کردند.

دومین ابزار موبایلی محبوب برای این سیستم عامل Enlight نام داشت و پس از آن هم Fallout Shelter قرار گرفت.

برای ساعت مچی هوشمند و سیستم عامل watchOS اپل Dark Sky محبوب‌ترین برنامه شناخته شد. در سیستم عامل رایانه‌ای OS X نرم‌افزار Affinity Photo عنوان نخست را به خود اختصاص داد و Pillars of Eternity به عنوان بهترین بازی برای رایانه‌های اپل برگزیده شد.

برای سیستم Apple TV هم‌اکنون حدود ۲۰۰۰ ابزار کاربردی ارایه شده است که از بین آنها HBO Now و Rayman Adventures توانستند به عنوان محبوب‌ترین نرم‌افزارها شناخته شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا