ژاپن به عنوان تولیدکننده ایمن‌ترین خودروهای جهان انتخاب شد

به گزارش موبنا، این مرکز توضیح داد ژاپنی‌ها و آلمانی‌ها موفق شدند در لیست ایمن‌ترین وسایل نقلیه در جاده‌های آمریکا عنوان‌های نخست را به خود اختصاص دهند که این اتفاق به واسطه استفاده از نسل جدید فناوری‌های هوشمند برای جلوگیری از تصادف صورت گرفته است. «موسسه بیمه امنیت بزرگراه‌های آمریکا» (IIHS) که هر سال همه …

به گزارش موبنا، این مرکز توضیح داد ژاپنی‌ها و آلمانی‌ها موفق شدند در لیست ایمن‌ترین وسایل نقلیه در جاده‌های آمریکا عنوان‌های نخست را به خود اختصاص دهند که این اتفاق به واسطه استفاده از نسل جدید فناوری‌های هوشمند برای جلوگیری از تصادف صورت گرفته است.

«موسسه بیمه امنیت بزرگراه‌های آمریکا» (IIHS) که هر سال همه خودروها را مورد تحلیل قرار می‌دهد، با انتشار گزارشی اعلام کرد شرکت ژاپنی تویوتا با محصولات جدید خود در لیست ۴۸ Top Safety Pick+ مربوط به سال ۲۰۱۶ موفق شد ۹ برنده داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به اتومبیل Camry به عنوان پرفروش‌ترین خودرو در آمریکا یاد کرد.

در بخش دوم هم این شرکت خودروساز موفق شد ۱۳ جایزه برتر مربوط به تبلیغات، استانداردهای ایمنی و … را به دست آورد تا در مجموع به عنوان تولیدکننده ایمن‌ترین خودروهای جهان معرفی شود.

مرکز IIHS این گزارش را یک روز پس از آن منتشر کرد که مقامات قانونگذار امنیت جاده‌های آمریکا اعلام کردند آزمایش‌های جدید را برای عرضه اتومبیل در خیابان‌های این کشور در نظر گرفته‌اند.

«سازمان ملی امنیت ترافیک بزرگراه‌های آمریکا» در نظر دارد سه استاندارد جدید برای نسل جدید خودروهایی که قرار است وارد جاده‌های این کشور شوند را در نظر بگیرد که هر سه استاندارد به فناوری‌های هوشمند جلوگیری کننده از تصادفات مربوط می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا