رایانه‌ها برای انجام بازی محبوب‌تر کنسول هستند

به گزارش موبنا، این بررسی نشان داد بسیاری از افرادی که در منزل خود انواع مختلف کنسول بازی از جمله PlayStation 4 سونی یا Xbox One مایکروسافت را دارند، باز هم از رایانه شخصی برای انجام بازی‌های مورد علاقه خود استفاده می‌کنند. تنها تفاوت بین رایانه و کنسول بازی این است که کنسول‌ها یک دستگاه …

به گزارش موبنا، این بررسی نشان داد بسیاری از افرادی که در منزل خود انواع مختلف کنسول بازی از جمله PlayStation 4 سونی یا Xbox One مایکروسافت را دارند، باز هم از رایانه شخصی برای انجام بازی‌های مورد علاقه خود استفاده می‌کنند.

تنها تفاوت بین رایانه و کنسول بازی این است که کنسول‌ها یک دستگاه لوکس محسوب می‌شود که فقط برای انجام بازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و در مقابل، رایانه‌ها انواع کاربری را شامل می‌شوند.

مرکز تحقیقاتی DFC نخستین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی پیش‌یبنی کرده بود که در آینده رایانه‌های شخصی می‌توانند در عرصه بازی‌های ویدیوی درآمد بیشتری از کنسول‌ها به دست آورند. این گمانه‌زنی در آن زمان چندان مورد توجه قرار نگرفت و سرانجام در سال گذشته این اتفاق محقق شد.

«دیوید کول» مدیر مرکز DFC اعلام کرد PlayStation 4‌ و Xbox One می‌بایست به دنبال روش‌های جدید باشند تا از این طریق بتوانند درآمدهای خود را در این عرصه رقابتی بیشتر کنند. این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی کرده است که پایان سال ۲۰۱۵ میلادی ارزش بازار جهانی بازی‌های ویدیویی به بیش از ۲۵ میلیارد دلار برسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا