Xbox One مایکروسافت را با ۵۰ دلار تخفیف بخرید

به گزارش موبنا، اگرچه روز «جمعه سیاه» برای تخفیف‌های سراسری در آمریکا پایان یافت و کاربران خریدهای خود را انجام دادند، ولی مایکروسافت همچنان قصد دارد آخرین مدل از کنسول‌های بازی خود را با تخفیف بفروشد. شرکت مایکروسافت در بیانیه خود توضیح داد که در این طرح Xbox One و تمام متعلقات آن تخفیف مذکور …

به گزارش موبنا، اگرچه روز «جمعه سیاه» برای تخفیف‌های سراسری در آمریکا پایان یافت و کاربران خریدهای خود را انجام دادند، ولی مایکروسافت همچنان قصد دارد آخرین مدل از کنسول‌های بازی خود را با تخفیف بفروشد.

شرکت مایکروسافت در بیانیه خود توضیح داد که در این طرح Xbox One و تمام متعلقات آن تخفیف مذکور را شامل می‌شوند. بر این اساس کاربران می‌توانند محصولات زیر را با تخفیف ۵۰ دلاری بخرند: Xbox One، کنسول Xbox One Limited Edition، بازی Halo 5: Guardians Bundle، کنسول Xbox One Elite Bundle، کنسول یک ترابایتی Xbox One Holiday Bundle، بازی Gears of War: Ultimate Edition، بازی Rare Replay، بازی Ori و بازی Blind Forest.

شرکت مایکروسافت همچنین طرح دیگری در دست دارد که بر اساس آن از تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۵ تا ۷ ژانویه ۲۰۱۶ بیش از ۲۰۰ مورد از محصولات خود را با تخفیف واگذار می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا