گریه های بابک زنجانی و متهم ردیف سوم در جلسه بیست و یکم دادگاه

به گزارش صدای میانه به نقل از فرارو: دادگاه بیست و یکم بابک زنجانی درحالی امروز چهارشنبه ۱۸ آذر برگزار شد، که بابک زنجانی در جریان دفاع متهم ردیف سوم پرونده متاثر شد و به گریه افتاد. در بیست و یکمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی و پس از پایان دفاعیات متهم ردیف دوم پرونده، …

به گزارش صدای میانه به نقل از فرارو: دادگاه بیست و یکم بابک زنجانی درحالی امروز چهارشنبه ۱۸ آذر برگزار شد، که بابک زنجانی در جریان دفاع متهم ردیف سوم پرونده متاثر شد و به گریه افتاد.

در بیست و یکمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی و پس از پایان دفاعیات متهم ردیف دوم پرونده، ح-ف- ه پشت تریبون قرار گرفت و قاضی صلواتی از وی خواست طبق ماده ۱۹۳ قانون آیین دادرسی کیفری خود را معرفی کند.

متهم ردیف سوم پرونده نفتی اعلام کرد که دکترای صنایع دارد و متولد سال ۱۳۴۰ است. وی همچنین است عنوان کرد که متاهل و ۳ فرزند دارد و بدون داشتن سابقه کیفری و ساکن تهران است.

پس از معرفی متهم قاضی صلواتی اتهامات او را براساس کیفرخواست صادره، افساد فی‌الارض از طریق مشارکت در اخلال نظام اقتصادی کشور با علم به موثر بودن اقدامات در ضربه زدن به نظام و مشارکت عالمانه و عامدانه در تشکیل و اداره شبکه سازمان‌یافته، مشارکت در کلاهبرداری از شرکت HK به مبلغ ۱.۲ میلیارد یورو، مشارکت در کلاهبرداری از سازمان تامین اجتماعی، موضوع ۵ فقره چک به مبلغ ۴۴۴ میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۵۰۰ ین ژاپن، مشارکت در پولشویی به مبلغ ۱۴۸ میلیارد و ۱۳۸ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۵۶۹ ریال از طریق تملک عواید حاصل از جرم عنوان کرد.

ح- ف- ه در دفاعیات خود گفت: قریب به ۳۰ سال در یکی از استراتژیک‌ترین سازمان‌های نظام کار کردم و حدود ۴ سال فرمانده عملیاتی گردان‌ها در جبهه بودم. بارها در جبهه مجروح شدم و جانباز هستم و همسرم نیز خواهر شهید است.

متهم ردیف سوم پرونده نفتی در این لحظه به گریه افتاد و بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده را نیز متاثر کرد و به گریه انداخت.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا