Nexus 6 گوگل برای همیشه از بازار جهانی بیرون رفت

به گزارش موبنا، سال گذشته گوشی هوشمند Nexus 5 گوگل ساخته شده در شرکت ال‌جی پس از روی کار آمدن Nexus 6 ساخته شده در شرکت موتورولا، با بازار جهانی تلفن‌های همراه خداحافظی کرد و امسال هم اتفاق مشابه برای Nexus 6 صورت گرفت. گوشی هوشمند Nexus 6 نخستین بار با قیمت ۶۵۰ دلار فعالیت …

به گزارش موبنا، سال گذشته گوشی هوشمند Nexus 5 گوگل ساخته شده در شرکت ال‌جی پس از روی کار آمدن Nexus 6 ساخته شده در شرکت موتورولا، با بازار جهانی تلفن‌های همراه خداحافظی کرد و امسال هم اتفاق مشابه برای Nexus 6 صورت گرفت.

گوشی هوشمند Nexus 6 نخستین بار با قیمت ۶۵۰ دلار فعالیت خود را در بازار آغاز کرد و پس از گذشت مدتی با دریافت تخفیف‌های متنوع، قیمت آن به کمتر از ۲۰۰ دلار رسید تا گوگل همه آنها را به فروش برساند.

طی ماه‌های گذشته فروش گوشی هوشمند Nexus 6 با قیمت ۲۰۰ دلار بسیار مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفت و برخی فروشگاه‌های آنلاین توانستند حجم گسترده‌ای از آن را به فروش برسانند.

به هر حال، بر اساس چرخه‌ای که گوگل برای سری محصولات Nexus در نظر گرفته است این گوشی هوشمند بز نشسته شد تا Nexus 6P ساخته شده در شرکت چینی هوواوی جای آن را بگیرید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا