گوگل برای اندرویدی‌ها ایمن‌تر شد

به گزارش موبنا، این قابلیت کاربردی هم‌اکنون وارد نسخه موبایلی مرورگر کروم شده است تا کاربران اندرویدی هم بتوانند از آن استفاده کنند. سرویس Safe Browsing برای اندروید بخشی از خدمات جامع Play Services گوگل محسوب می‌شود که با نسخه ۸.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. خدمات Play Services گوگل همچنین برای تمام دستگاه‌های اندرویدی …

به گزارش موبنا، این قابلیت کاربردی هم‌اکنون وارد نسخه موبایلی مرورگر کروم شده است تا کاربران اندرویدی هم بتوانند از آن استفاده کنند.

سرویس Safe Browsing برای اندروید بخشی از خدمات جامع Play Services گوگل محسوب می‌شود که با نسخه ۸.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

خدمات Play Services گوگل همچنین برای تمام دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شود و فارق از نسخه‌های مختلف این سیستم‌ عامل، همه کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

البته برای استفاده از این قابلیت می‌بایست نسخه ۴۶ به بعد مرورگر اینترنتی کروم را روی دستگاه اندرویدی مورد استفاده قرار دهید تا Play Services به صورت خودکار برای شما فعال شود.

شما همچنین می‌توانید برای حصول اطمینان از فعال شدن قابلتی Safe Browsing به بخش تنظیمات گوشی خود بروید و در آن به بخش Privacy inside Chrome مراجعه کنید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا