همه آنچه که باید در مورد Galaxy S7 سامسونگ بدانید

به گزارش موبنا، منابع آگاهی که از فرآیند داخلی شرکت سامسونگ مطلع هستند، تصاویر واقعی از این گوشی هوشمند را به دست آوردند و از این طریق موفق شدند ابعاد اصلی این محصول را منتشر کنند. طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۴۳.۳۷، ۷۰.۸ و ۶.۹۴ میلیمتر است و بر این اساس …

به گزارش موبنا، منابع آگاهی که از فرآیند داخلی شرکت سامسونگ مطلع هستند، تصاویر واقعی از این گوشی هوشمند را به دست آوردند و از این طریق موفق شدند ابعاد اصلی این محصول را منتشر کنند.

طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۴۳.۳۷، ۷۰.۸ و ۶.۹۴ میلیمتر است و بر این اساس می‌توان آن را هم‌اندازه Galaxy S6 دانست.

لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند در دو مدل و با سه پردازنده مختلف تولید می‌شود و از این رو اندازه‌های مدل دیگر به ترتیب ۱۶۳.۳۲، ۸۲.۰۱ و ۷.۸۲ میلیمتر برآورد شده است. این ابعاد را می‌توان معادل گوشی هوشمند Galaxy Mega 2 دانست.

با همه این توضیحات می‌توان نتیجه گرفت گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ نمایشگر لمسی ۶ اینچی را در خود جا داده است.

به جز این مسئله، باید گفت که شکل ظاهری این گوشی هوشمند شباهت زیادی به مدل S6 دارد و سامسونگ در عوض سعی کرده است امکانات داخلی آن را ارتقا دهد. یک مدل از این گوشی هوشمند شامل پردازنده Snapdragon 820 کوالکام می‌شود و مدل دیگر هم تراشه Exynos 8890 سامسونگ را در خود جا داده است.

سامسونگ برای تاریخ ۲۱ فوریه یعنی یک روز پیش از آغاز به‌کار کنفرانس جهانی MWC 2016 بارسلونا کنفرانس مطبوعاتی بزرگی را ترتیب داده است تا در آن گوشی هوشمند جدید خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

بدنه این گوشی هوشمند از فلز منیزیوم ساخته شده است و از دیگر امکانات مهم به کار رفته در آن می‌توان به سیستم ورودی USB Type-C، سیستم تشخیص فشار انگشت روی نمایشگر مانند فناوری ۳D Touch و دو تراشه مرکزی Exynos 890/SD820 سامسونگ اشاره کرد.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا