حضور رایتل در الکامپ ۲۰۱۵

به گزارش خبرنگار موبنا، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور رایتل برگزار می‌شود. نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه …

به گزارش خبرنگار موبنا، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور رایتل برگزار می‌شود.
نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.
در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
علاقه مندان به آشنایی با سرویس های جدید رایتل و تهیه محصولات این اپراتور نیز می توانند از ساعت ۹ لغایت ۱۷ روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه به غرفه این اپراتور در سالن ۴۰ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه نمایند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا