نیمی از کاربران هفته‌ای ۱۰ ابزار موبایلی را استفاده می‌کنند

به گزارش موبنا، مرکز Localytics در این زمینه مطالعه جدیدی انجام داد و متوجه شد ۴۹ درصد کاربران آمریکایی که صاحب گوشی هوشمند هستند، در طول هفته به طور میانگین بین ۶ تا ۱۰ ابزار کاربردی را مورد استفاده قرار می‌دهند. مرکز تحقیقاتی Pew Research نیز نوامبر ۲۰۱۵ در گزارش مجزا اعلام کرد ۳۰ درصد …

به گزارش موبنا، مرکز Localytics در این زمینه مطالعه جدیدی انجام داد و متوجه شد ۴۹ درصد کاربران آمریکایی که صاحب گوشی هوشمند هستند، در طول هفته به طور میانگین بین ۶ تا ۱۰ ابزار کاربردی را مورد استفاده قرار می‌دهند.

مرکز تحقیقاتی Pew Research نیز نوامبر ۲۰۱۵ در گزارش مجزا اعلام کرد ۳۰ درصد کاربران آمریکایی که ابزارهای موبایلی را بارگذاری می‌کنند، روی دستگاه خود بین یک تا ۱۰ ابزار موبایلی را در طول ماه استفاده می‌کنند.

همچنین مشخص شد ۳۲ درصد کاربران موبایلی از بین تمام ابزارهای موبایلی که در گوشی خود بارگذاری کردند، ماهانه بین ۱۱ تا ۲۰ ابزار موبایلی را به کار می‌گیرند.

این گزارش برای استفاده هفتگی از ابزارهای موبایلی اعداد و ارقام متفاوتی را اعلام کرد. بر این اساس مشخص شد ۴۶ درصد صاحبان گوشی هوشمند در طول هفته بین یک تا ۵ ابزار موبایلی را مورد استفاده قرار می‌دهند و این در حالی است که ۳۵ درصد آنها هم هفته‌ای ۶ تا ۱۰ ابزار را به کار می‌برند.

کارشناسان همچنین اعلام کردند ۲۹.۱ درصد ابزارهای موبایلی که در گوشی‌های اندرویدی بارگذاری می‌شود، دستکم هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا